MFT Color Challenge #142

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met helemaal mijn kleurtjes Sno Cone, Natural, Jellybean Green en Limelight.

Ik koos voor de stempelset Zippy Zebras in combinatie met deze kleurtjes. Voor de achtergrond gebruikte ik de Pegboard Cover-Up Die-namics en verkleinde deze met de A2 Stitched Rectangle STAX Die-namics. De leuke labels stanste ik met de Elegant Rectangle STAX Die-namics en op het blauwe label stempelde ik met Sno Cone en de Diagonal Stripes Bakcground stempel. Verder nog strookjes uit diverse kleurtjes cardstock en het gestippelde strookje sneed ik uit een vel van het Party Patterns Paper Pad. De zebra stempelde ik met zwarte inkt op wit watercolor cardstock en kleurde ik met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Voor het vrolijke nog twee wiebeloogjes en zoeeef daar gaat ie! ^_^



Je hebt tot en met woensdag 10 Juni de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge

3 opmerkingen

  1. Toffe kleurtjes en een hele coole zebra!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Inge,

    grappige kaart is het geworden met die wiebeloogjes van de stoere zebra. Mooie kleurencombinatie trouwens.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag deze al her en der voorbij komen. Zo leuk en hele toffe kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top