MFT Hits and HIghlights

Hoi! Vandaag tijd voor de maandelijkse Hits and Highlights. Deze keer in de spotlights het mooie cardstock en de inkten van My Favorite Things Stamps. Ik koos voor een selectie cardstock in diverse  regenboog kleurtjes die heel mooi met elkaar combineren.

De kleuren cardstock heb ik gestanst met de Interactive Pull Tabs Die-namics en daarna geembost met het Mini Staggered Circles Stencil op het Embossing Pad Combo. Op deze manier heb je dubbel zoveel plezier van je stencils!
Daarna stempelde ik de poesjes met de Birdie Brown Picture Perfect stempelset en maakte er een frame omheen met de Polaroid Shaker Frame Die-namics. Ik koos er bewust voor om de poesjes niet te kleuren omdat de kaart al kleurig genoeg is ;-) De hello tekst stanste ik met de Little Hello Die-namics. De tekst zelf uit Tickled Pink cardstock en de "schaduw" met Smooth White cardstock. Tenslotte stempelde ik de You're so Cute tekst op Black Licorice cardstock met Versamark en emboste met wit embossingpoeder en de heat tool.

 
Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden , Pinterest en Instagram.
Hele fijne dag allemaal,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top