June, Final Countdown - 1 Day Until the New Release

Hoi en gezellig dat je langs komt. We gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van Juni! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf morgen dinsdag 9 juni 16.00 (NL tijd )

Voor het kaartje van vandaag nam ik als uitgangspunt de All the Encouragment stempelset met bijpassende Die-namics. Dit is dé tijd van het jaar dat alle geslaagden een kaartje verdienen, al is het dit jaar wel met bijzondere omstandigheden en met dat in gedachten maakte ik deze kaart. Ik stempelde vijf keer een tekstbubbel van de set stempelde de teksten erin en stanste de bubbels daarna uit. De leuke visjes en de octopus heb ik gestempeld met de Best Fins stempelset en gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers. Daarna zijn ze uitgestanst met de bijpassende Best Fins Die-namics en plakt ik alles op een wit panel. De bijpassende envelop heb ik ook hier weer bestempeld.
Dank je wel voor het langs komen en vergeet vooral niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge


3 opmerkingen

  1. I am ready for this release tomorrow! Thanks for sharing your inspiration to build excitement for what I might want to buy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome release! I love your big bubble sentiments, perfect for underwater scene!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top