Mix en Match #44


Hee goedemorgen, vandaag met een Mix en Match kaartje. Deze maand zocht ik de schets uit, het is er eentje met een tag...surprise ^_^ Bij mijn uitwerking is de tag een beetje naar de achtergrond verdwenen maar dat is het leuke van een schets uitdaging, je maakt er toch je eigen ding van.


Dit stempeltje van Stamping Bella had nog geen inkt gezien dus ik vond dat het wel eens tijd werd. Ik stempelde Stamping Bella Curvy Girl Baker met zwarte Versafine op wit aquarelpapier en kleurde haar met de Zig Clean Color Real Brush markers en de Zig Blenderpen. Daarna stanste ik haar uit met de bijpassende Die. Het panel heb ik bestempeld met een stempel van Femke Kokke en Distress Oxide Stormy Sky (de stempel zat bij de Lente Kit) De papiertjes zijn ook van Femke Kokke uit verschillende Kits bij elkaar gecombineerd. De tekst Make a Wish komt van de Stamping Bella CakeABELLA 2.0
Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers ervan gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar SandraEllenMariken en Inge?

Fijne maandag!
Inge

5 opmerkingen

  1. Oooh, wat een superleuke kaart weer Ing! Jazeker, kaartjes met tags vind ik helemaal leuk! Die kleuren zijn ook al zo mooi! Fijne dag!🌸🌼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou ook weer een superleuk mix & Match kaartje met tag!! Al zie ik er echt niet zo sexy en relaxed uit als ik een taart gebakken heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart! Ook al is de tag een beetje naar de achtergrond verdwenen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, weer zo anders als bij Marieken en heel herkenbaar Inge. Tof en de achtergrond stempel vind ik onwijs mooi. Beetje Delfts blauw? Heel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top