MFT June Birthday Challenge

Hoi! Vandaag de maandelijkse MFT Birthday Challenge, en deze keer staat de challenge in het teken van het maken met een klein tafereeltje. Ik koos voor de Pure Innocence Birthday Besties en verwerkte beide meisjes op dit kaartje.

Ik stanste verschillende panelen uit met de Stitched Rectangle STAX Set 1 Die-namics en een tag met de Stitched Traditional Tag STAX Die-namics en plakte deze op een basis kaart van 10,4 cm x 14 cm ( 4,25 x 5,5 Inch) De meisjes stempelde ik op wit aquarelpapier met zwarte inkt en daarna stempelde ik ze nogmaals op diverse printjes papier uit de onderstaande Paper Pads. Ik kleurde de meisjes met Zig Clean Color Real Brush Markers en stanste ze daarna uit. De ballonnen, jurkjes en vestje knipte ik daarna uit en plakte deze op de meisjes (paperpiecen heet deze techniek). De tekst komt van dezelfde set en bijpassend stempelde ik nog een donker roze envelop.
Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge


Geen opmerkingen

Back to Top