A little Hello


Hee hallo en goedemorgen, vandaag een hÄnglar and Wings kaartje op mijn blog.


Ik maakte een kaartje met de Harry och Hedvig stempelset en koos ervoor om Hedvig te stempelen. Ik stempelde met Versafine zwart op wit watercolor paper en kleurde haar met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig blenderpen. De lay out van de kaart is gemaakt met lekkere zomerse printjes van Femke Kokke, verder veel gescheurde papiertjes en een tag. De a Little Hello tekst heb ik gestempeld met een tekst uit de Clear Stamps English stempelset.

Ik wens jullie een fijne zaterdag!
Inge

2 opmerkingen

  1. Wat een leuke kaart met die schattige hippo in de hoofdrol. Mooie kleurtjes Inge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, Inge! Prachtig kleurtje van het jurkje heb je gekozen. Het tekstje vind ik ook erg leuk. Twee lettertypes in één tekstje hebben toch altijd iets extra's. Ik ga eens kijken uit welke set je deze gehaald hebt. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top