hÄnglar and Wings, Snail Mail


Hee goedemorgen, nieuwe week, nieuwe kansen...heerlijk! ^_^ Mijn agenda begint langzamerhand weer gevuld te worden met "normale"dingen. Werk sowieso, gezellige koffiedates, etentjes, kapper (yay!) etc. Zo fijn! Voor vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de hÄnglar and Wings Studentkille (Er is ook een vrouwelijke versie) Eigenlijk is de stempelset bedoeld om zweedse studenten te feliciteren maar ik vind dat de afbeelding ook heel goed door kan gaan voor een postbode zo met die brief in zijn hand en maakte er dan ook een snal mail kaartje van.


Ik stempelde op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers daarna knipt ik hem uit. De achtergrond is gestanst met mallen van EDC uit mooie papiertjes van Femke Kokke. De Snail Mail tekst komt van de Trädgardssnäckor

Ik wens jullie een hele fijne maandag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top