Karin Joan, With Love


Hoi en goedemorgen, afgelopen week heb ik de Blooming Die Cut Blocks van Karin Joan er weer eens bij gepakt. Ik gebruikte beiden en heb ze lekker met elkaar gecombineerd op dit kaartje. Paarse kaarten van mij zie je niet veel, ik ben niet zo van het paars maar deze bloemetjes en de blaadjes samen vind ik toch wel erg vrolijk ^_^

De kaart basis is 10,5 cm  14 cm ( 28 cm niet gevouwen) Hierop sneed ik een wit panel uit en een Panel van een Planner Essentials van ECD Het leuke van de Die Cut Blocks is dat je binnen en mum van tijd een kaart klaar hebt, het enige wat je hoeft te doen is wat bloemetjes en blaadjes met elkaar te combineren. Geen kleur-, stans- of knipwerk is hier gebruikt. Ook de teksten zijn in de Blocks te vinden.

Ik wens jullie alvast een goed weekend, enjoy!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top