MFT Color Challenge #146

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Milk Chocolate, Tickled Pink, Coral Crush en Summer Splash.

Ik maakte een variatie op de Slimline kaart waar ik al eerder op mijn blog een tutorial van maakte, deze kun je HIER vinden.

Voor deze variatie gebruikte ik de Birthdays Take the Cake stempelset om een kaartje voor een jarige job te maken. Ik vind dit een onwijs goed setje omdat er verschillende lettertypes inzitten en hele leuke teksten plus afbeelidngen van alles wat met taartjes te maken heeft.
De mooie Celebrate Die-namics stanste ik uit roze en twee keer uit wit cardstock om het woord wat meer body te geven. Op de achtergrond zie je diverse printjes uit de Paper Pads die je terug kunt vinden in de product lijst.

Let's Celebrate, Calories don't Count Today...Happy Cake Day! Wat kun je hier nog aan toevoegen hahaha.

Je hebt tot en met woensdag 12 augustus de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge


1 opmerking

Back to Top