MFT Color Challenge #145

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Natural, Kraft, Berrylicious en Tropical Teal. Een mooi kleuren palet, eigenlijk wel heel erg in mijn straatje ^_^

Ik stanste een wit panel uit met de A2 Stitched Rectangle STAX Set 1 en vervolgens stanste ik hieruit de lekker grote Big Birthday Wishes Die-namics. Daarna plakte ik dit panel (met de letters er nog in) op foam en daarna op een basiskaart van 10,5 x 14 cm ( 4,25"x 5,5") Uit Tropical Teal en Berrylicious cardstock stanste ik nog drie keer de woorden Birthday en Wishes en uit wit cardstock 3 keer de Big. Daarna plakte ik alle letters op het witte basis panel. Op deze manier komen de letters iets uit de kaart en dat geeft altijd een leuk 3D effect.
Het katje uit het cadeautje is gestempeld en gestanst met de SY Pawty Time stempelset en bijpassende Die-namics. Ik heb hier gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers. De tekst Pawty Time is geembost met wit embossingpoeder op Kraft cardstock.



Je hebt tot en met woensdag 22 juli de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge

2 opmerkingen

Back to Top