MFT Color Challenge #148

 

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Grout Gray, Blueberry, Steel Grey, en Orange Zest.

Ik vind dit typische Halloween kleuren dus besloot om een Halloween kaartje te maken. Ik stempelde hiervoor de Ghoulish Greetings achtergrond stempel op Blueberry cardstock. Om een doorkijkje te maken stanste ik met de A2 Circle STA Die-namics een rondje uit wit cardstock. De uiltjes komen van de Halloween Hoo stempelset en stanste ik uit met de bijpassende Halloween Hoo Die-namics. Ze zijn gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Het spookachtige huisje stanste ik uit met de Haunted House Die-namics.


Je hebt tot en met woensdag 9 september de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes!
Inge

1 opmerking

Back to Top