hÄnglar and Wings, Hello, Hey, Hi

 

Hoi en goedemorgen, tis weer het begin van een nieuwe week dus een hÄnglar and Wings kaartje op mijn blog ^_^

Ik maakte voor vandaag een Hello kaartje met de Fika Fredrik stempelset. Hallo kaartjes zijn altijd handig om op voorraad te hebben omdat je ze voor elke gelegenheid kunt inzetten, yay. Ik stempelde Fredrik op wit watercolor papier en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Daarna knipte ik hem uit met een schaartje. Voor de lay out stanste ik verschillende driehoekjes uit design papier en rangschikte deze op de kaart. Op de achtergrond heb ik nog een Die uit de Planner serie gebruikt van Elizabeth Craft Design en deze bestempeld met Distress Oxide Faded Jeans en een tekst achtergrond stempel. De Hello, Hey, Hi is een  tekst stempel van MFT en is geembost met wit embossingpoeder op zwart cardstock.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top