MIssees by Karin Joan!

 


Hello, how are you? Dit is mijn eerste kaartje gemaakt met de nieuwe producten van Karin Joan voor Studio Light....Missees! Een geweldige, frisse, vernieuwende lijn met producten waaronder stempels, Die Cuts, stansen, sequins, washitape en nog veel meer!


Is ze niet leuk? Ze kijkt zo blij en opgetogen ^_^ net als ik toen ik gevraagd werd om het DT te komen versterken door Karin Joan hihi. Ik stempelde haar met de STAMPKJ11 en kleurde haar met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. De teksten komen van dezelfde set, nederlands yay cool! De Hallo knipte ik zelf uit. De Macarons ( yummie) komen uit één van de Paper Elements blokken.


Verder gebruikte ik nog het STENCILKL01, dit is echt een must have als je van stansen houdt. De set zit boordevol met leuke stansjes en een grote stans om een envelopje te maken. Alle info over de gebruikte producten én de producten die vanaf 29 september in jouw favoriete hobbywinkel liggen vind je op het Insta missees.by.karinjoan Account (klik)

Check ook de Insta's van mijn mede getalenteerde teamies: @susanna-swart, @handmadebydebby, @sandra-wieffering, @marian_de_groot, @craftycrwodesigns, @bijmargriet, @idea_into_reality @ made_by_nananas en @mir_creatiefs 

Fijne avond,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top