My Favorite Things STAMPtember 2020 is here!

 

Feestje! Vandaag is de My Favorite Things Stamptember Exclusive voor Simon Says Stamp te koop voor een bepaalde tijd. Op is op, als de set uitverkocht is komt deze niet meer terug.


Het is denk ik geen verassing dat ik dol op katten ben dus ik vind deze set Purrfect Friends helemaal te gek!

De set bestaat uit 6 poesjes/katten met bijpassende teksten en twee lieve pootafdrukjes. De stempelset Purrfect Friends is apart te koop dus je kunt ervoor kiezen om de Die-namics erbij te bestellen ^_^ Ik stempelde twee van de poezen en kleurde ze in met de Zig Clean Color Brush Markers, ik gebruikte drie tinten grijs, en de Zig Blenderpen. 


Voor de layout gebruikte ik een tal van printjes uit diverse Paper Pads van My Favorite Things Stamps, welke dat vind je hieronder in de productlijst. De boompjes uit de nieuwe release, Tree Trio Die-namics is superleuk als achtergrondje samen met de Petite Cloud Die-namics. De poezen heb ik uitgeknipt want ik heb niet de matching Die-namics en dat ging prima met een goed scherp schaartje.


Check ook het Instagram van Simon Says Stamp daar vind je nog veel meer voorbeelden gemaakt met de Purrfect Friends stempelset!

Fijne dag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top