Missees, Thanks a Latte

 

Heej, vandaag op mijn blog een Missees gecombineerd met ....koffie! Ik gebruikte hier weer één van de twee kleinere setjes van de Missees Clear Stamps. Deze Missees zijn al zo goed als stempelklaar, je hoeft alleen nog een passend mondje te stempelen en een hanger van een ketting ( hier het sterretje)


Ik stempelde haar op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Markers in en knipte haar uit. De lay out is opgebouwd uit verschillende lagen wit cardstock en papier met een printje. De mooie achtergrond stans met al de rondjes past perfect bij dit thema, het lijken net koffiekringen. De andere vormen van de lay out waaronder de fishtails en de tekst bubbel zijn gestanst met stansjes van de envelop dies (Missees Cutting Dies, STENCILKJ01) Het kopje komt uit mijn eigen collectie, helaas heb ik hier geen merk van. De kaart is 13,5 cm x 13,5 cm

Gebruikte materialen:
Missees Clear stamps, STAMPKJ09
Missees Cutting Dies, STENCILKJ01
Studio Light Grunge Collection STENCILSL224
Femke Kokke, designpaper
Lawn Fawn, teksten
Basis materialen:Versafine zwart, Versamark, Wit embossingpoeder, Heat Tool, Wit garen, Nietmachine, Foam Tape, Misti

Een hele fijne avond!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top