hÄnglar and Wings, Warm Wishes

 


Hoi en goedemorgen, vandaag weer een hÄnglar and Wings kaartje op mijn blog. Ik koos deze keer voor de nieuwe Påpälsat stempelset in combinatie met de Vintergranar stempelset.


Ik stempelde het meisje van de stempelset op wit watercolor paper met Versafine zwarte inkt en kleurde met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Op de fluffy gedeelten van haar muts en handschoenen heb ik glitter aangebracht met de Wink of Stella Clear pen.  Daarna knipte ik haar uit. De tag stanste ik uit met een Die van The Stamp Market (evenals de Hello tekst) Op de tag stempelde ik met Speckled Egg en een spetter stempel en daarover heen stempelde ik de boom met letters van de Vintergranar stempelset. De mooie papiertjes op de achtergrond komen uit Paper Pads van MFT.

Ik wens jullie een fijne maandag!
Inge

1 opmerking

Back to Top