MFT Color Challenge #153

 

Hee hoi, vandaag de twee wekelijkse kleurenuitdaging op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Summer Splash, Kraft, Red Hot en Razzle Berry.

Toen ik het beertje van de Ice Princess and Friends stempelset zag wist ik dat ik een kaartje met dit lieve beertje moest maken. Zo schattig klein en dus ook snel gekleurd ;-), ik deed dit met mijn Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. De prachtige krans heb ik eerst gestempeld met de Winter Wreath stempelset en daarna alleen de grote blaadjes gekleurd met dezelfde kleur als de sjaal van de beer. De Essential Stitched Sentiments Strips Die-namics ( gratis bij een bestelling van $60 of meer bij MFT) heb ik gestanst met twee van de kleurtjes van de challenge, het gestreepte papiertje komt uit het Very Merry Paper Pad evenals het gestippelde papiertje achter het witte vierkantje.
De teskten van de Ice Princess and Friends stempelset vond ik iets te groot voor op deze kaart dus ik koos voor een tekst van de SY Frost Loving Friends stempelset en embosste deze met wit embossingpoeder op een stukje Kraft Cardstock.

Je hebt tot en met woensdag 25 november de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. heel veel plezier en succes!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top