hÄnglar and Wings, Happy New Deer



Hoi en goedemorgen, wat een chill weekend was het. De weervoorspellingen waren niet je van het dus wij hebben lekker gerommeld in eigen huis en ik heb heerlijk achter mijn bureau het eea aan kaartwerk gedaan. Zo ook dit lieve Happy New Deer kaartje gemaakt met het nieuwe Stencil Siffersoppa en de stempelset Renate och Deerek.


De achtergrond is gemaakt met het stencil, een blending brush en Distress Ink Tumbled Glass. Voor de lay out gebruikte ik diverse prachtige Dies van The Stamp Market waaronder de tag, bloem, en blaadjes. Renate is gestempeld met Versafine zwart op wit watercolor paper en gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Makers en de Zig Blenderpen. Ik wilde haar graag licht houden en koos voor de kleurtjes die je weer terug vindt in de achtergrond. De boom komt uit dezelfde stempelset en heb ik alleen uitgeknipt en niet gekleurd. De tekst is gestempeld met zwart op een strookje rest cardstock.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag,
Inge

1 opmerking

  1. Wat ontzettend mooi Inge.

    Elke keer doe ik ideetjes bij je op.
    Tige thank.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top