MFT Miss Your Hugs Card Kit Day 1

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie wederom voorbeelden zien met de Miss Your Hugs Card Kit. Deze Card Kit bestaat uit I Miss Your Hugs Stamp Set, Say It in a Rainbow Stamp Set (Kit Exclusive), Confetti All Around Die-namics, I Miss Your Hugs Die-namics, Happy Rainbows Die-namics, Confetti All Around Stencil, Long Distance Hugs Friendship Tokens en verschillende kleuren cardstock. 

Regenbogen blijven voorlopig nog wel even in kaartenmaakland en ik denk dat dit komt vooral door de vrolijke kleurtjes en het feit dat een regenboog staat voor "na regen komt zonneschijn" en vaak dus ook een regenboog;-) Een positief teken dus, voor mij in ieder geval wel ^_^ 

Ik maakte bovenstaand kaartje met de I Miss Your Hugs een stempelset die nu zo welkom is met allerlei teksten en symbolen. Met de Happy Rainbows Die-namics stanste ik verschillende kleuren cardstock uit. De wolkjes komen uit mijn stash en dat zijn de Cute Cloud Out-Lines Die-namics. De achtergrond is geblend met het Cloud Stencil. De grappige speech bubbles met hartjes, Love Speech Die-namics, krijg je gratis als je voor $60 of meer besteld.

En bijpassend natuurlijk een envelop, en zie je dat leuke hartje er tussen piepen? Hiervan zit een zakje bij de Card Kit, superleuk om mee te sturen. Als de ontvanger de kaart dan opent en er springt zo'n hartje tevoorschijn, cute!

Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

1 opmerking

Back to Top