hÄnglar and Wings Snow Wishes

 

Hoi en goedemorgen, ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad ondanks de bizare situatie waar we met z'n allen in zitten. Wij hebben het heel klein gehouden, zoals de meesten van ons denk ik, maar het was niet minder gezellig en knus ^_^ Nu de "tussen dagen" tot oudjaar, ik ben voorlopig vrij en maak er het beste van door lekker op te ruimen en wat rust proberen te creëren in deze rare tijden. 

Dit lieve kaartje maakte ik als zomaar kaartje voor iemand die wat gezellige post kan gebruiken. Ik stempelde de hÄnglar and Wings Harry och Hedvig i fjällen op wit watercolor paper en kleurde haar met Zig Clean Color Real Brush markers en de Zig Blenderpen. Daarna knipte ik haar uit.

Op de achtergrond wat mooie bijpassende papiertjes van SU en ik stanste twee sterren uit wit cardstock om de lay out te maken. De tekst is gestempeld op wit cardstock en daarna in twee stukjes geknipt en opgeplakt met foam tape.

Fijne maandag,
Inge

1 opmerking

Back to Top