MFT Color Challenge #156

Hee hoi, er is weer een nieuwe Color Challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met Smooth White, Grout Gray, Berrylicious, en Blueberry

Ik vind dit echt een winters palletje dus combineerde deze koele kleuren met de BB Polar Bear Pals. Ik stempelde twee beren van de set met Versafine zwart op wit watercolor paper en kleurde met de Zig Clean Color Real Brush Markers. Met de Polaroid Shaker Frame Die-namics stanste ik uit Grout Gray, Berrylicious en Bleuberry frames en stapelde deze op elkaar. Op de achtergrond sneed ik nog uit het Paper Pad Creepy Confections het papiertje met de sterretjes. De tekst Waving Hi, Wishing You Were Here is nog steeds van nu helaas...maar dit kaartje tovert vast een glimlach op het gezicht van een dierbaar persoon ^_^


Je hebt tot en met woensdag 13 januari de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes! Ik wens jullie hele fijne dagen, maak er wat van ❤
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top