hÄnglar and Wings, Thinking of You


Hoi en goedemorgen! Maandag dus tijd voor een hÄnglar and Wings kaart op mijn blog. Deze keer met de hjärtliga Vänner stempelset in combinatie met het Kvadrat and Cirkel Stencil

Een paar weken geleden kocht ik naar aanleiding van een inspirerend filmpje van Michelle Short een paar potjes Nuvo Glacier Paste en ik besloot hier mee te gaan experimenteren samen met het stencil en deze als achtergrond te gebruiken. Ik gebruikte hier Frostbite, en het glimt je echt tegemoet, super mooi! Het jongetje met hartjesballon stempelde ik met Versafine Black op wit watercolor paper en kleurde met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Voor de lay out sneed ik een witte tag, en wat mooie papiertjes van Femke Kokke. De tekst komt van de stempelset Flicka med Spetsbard en deze emboste ik met Versamark en wit embossingpoeder.

Fijne maandag gewenst! 
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top