MFT Rachelle Anne Miller Release Countdown Day 1

Hoi en gezellig dat je langskomt . My Favorite Things Stamps introduceert een nieuwe lijn in de collectie van Rachelle Anne Miller. Menige stempelaar kent vast haar stempels al, ik ben dan ook erg enthousiast dat ze gaat ontwerpen voor MFT! Vanaf aankomende Dinsdag 2 februari zijn de stempels te bestellen
 
Voor vandaag maakte ik een kaartje met mini slimline maten 3 1/4 x 6 1/4  ( ongeveer 8,2  x 15,9 cm)  een fijn kleiner maatje om mee te werken als je de grote slimline iets te overweldigend vindt ;-) Ik stempelde met de You're My Jam stempelset, nam het beertje en konijntje en combineerde deze met de Sending You Hugs Die-namics waarvan ik alleen de Hugs gebruikte. Omdat dit kaartje een aparte maat heeft heb ik zelf een envelop gemaakt met het Envelope Punch Board en nam hier een vel kraft cardstock voor welke ik sneed op de maten 8 1/4 x 8 1/4 . De tekst Can't Wait To Hug You komt van de stempelset I Miss Your Hugs en is geembost me wit embossingpoeder. Altijd een supermooie combi vind ik dat wit embossing op kraft!

Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

6 opmerkingen

  1. Adorable card!!!! Thanks for the inspirataion.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the card you created with this adorable stamp set. It's nice to see slimline card ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I haven't made slimline cards yet. This is adorable I will have to try them out

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea to use these adorable images to surround large sentiment! Love this card!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top