hÄnglar and Wings, Thank You

 

Hee hoi en goedemorgen, vandaag op mijn blog dit lieve hÄnglar and Wings meisje van de Tulpanflicka stempelset

Ik hou van tulpen en gelukkig woon ik in een streek waar vanaf begin januari volop tulpen te koop zijn. Onze overbuurjongen verkoopt elke week tulpen en ik ben een vaste afnemer tot het seizoen weer voorbij is ^_^ Dit meisje is dan ook één van mijn favorieten van de nieuwe hÄnglar and Wings stempelsets. Ik kleurde haar met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen, daarna knipte ik haar uit met een schaartje

De achtergrond is opgebouwd uit cirkels van papier van de Action gekocht voor de lockdown. De mooie Ampersand en het afgescheurde papiertje heb ik uitgestanst met Dies van Florigés Design.

Een hele fijne maandag gewenst,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top