hÄnglar and Wings, Create Your Own Sunshine

 

Hoi en goedemorgen, vandaag een bijzonder kaartje voor mijn afscheid als DT lid van het hÄnglar and Wings team.Ik heb helaas deze keuze moeten maken omdat het mij op het moment even niet lukt om voor alle DT's tijd genoeg vrij te maken vanwege allerlei andere beslommeringen hier. Lisa and Marie, thank you so much for this awesome adventure, your love, trust and generosity ❤


Anyways, back to the card ;-) Dit vrolijke meisje komt van de stempelset Sara och Margareta.Ik stempelde haar met Versafine Nocturne inkt en kleurde haar met Zig markers en de Zig Blenderpen. Het zonnetje en de tekst zijn apart op een tag gestempeld. De zon is met zilverkleurig embossingpoeder geembosd. 


Voor de lay out gebruikte ik weer diverse Diecuts van blaadjes en strookjes.

Fijne maandag allemaal,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top