MFTWSC539, Every Day is Great

 

Hoi, vandaag weer een leuke schets uitdaging op het My Favorite Things Stamps BlogIk gebruikte de schets om een vrolijk "ik denk aan je" te maken.

De Wheelie Great Friend is zo'n stempelset waar ik helemaal vrolijk van word. Kijk ze gaan op het fietsje, zo schattig! Ik stempelde één van de stempels van de set op speciaal Copic papier met Memento en kleurde met Copic Markers. Voor de achtergrond stanste ik de Outside The Box Snow Drifts Die-namics twee keer uit verschillende tinten groen en maakte er ipv sneeuwheuvels groene heuvels van. De wolkjes stanste ik met de Petite Clouds Die-namics en de zon stempelde ik eerst en stanste deze daarna uit met de bijpassende Sweet Safari Die-namics. De tekst is wit geembosd met de heat tool en wit embossingpoeder op Poppin'Pink cardstock.
 
Alle details omtrent het meedoen met de wekelijkse sketch challenge vind je op het My Favorite Things Blog. Elke week is er een voucher te winnen van $ 50!!! Dus haal je MFT stempeltjes en Die-namics uit de kast, wees creatief en doe mee:D
Fijne avond!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top