Karin Joan, new Missees products met tutorial

 


Hoi en goedemorgen, voor vandaag heb ik een pocket kaart gemaakt met de Missees Primarina in de hoofdrol. Als eerste maakte ik de pocket, hoe dat zie je hieronder als je een stukje doorscrolt.


De Missees heb ik uit gestanst en haar gezichtje is gestempeld. De witte aanzetjes in haar ogen deed ik met de Gelly Roll nummer 8 ( medium)


Voor de achtergrond haalde ik blaadjes en bloemetjes uit een stansblok van de Blooming Lijn, deze is eerder uitgebracht door Karin Joan en nog steeds verkrijgbaar.
De Hello heb ik drie keer uitgestanst en op elkaar geplakt zodat deze er mooi uitspringt. Voor in de pocket maakte ik nog een enkele kaart waarop is gestempeld met de Clear Stamps Basic Wishes STAMPKJ12

Werkwijze Pocket Envelop:


Snijd een stuk cardstock van 20,5 cm x 20,5 cm. Leg dit vel op het envelope punch board op 8,8 cm. Ril en pons.


Draai een kwartslag en leg de gerilde lijn in het verlengde van het uitsteekseltje. Ril en pons, ga zo verder totdat je het vierkantje hebt gehad. (Let op, je legt het cardstock dus maar één keer op de 8,8 cm en dat is voor de eerste ril en pons actie zie foto 1!)


Dan ziet het er zo uit als hierboven. Mocht je de pocket willen bestempelen, doe dit dan vóór je alle rillijnen gaat vouwen.


Vouw alle gerilde lijnen met een ril tool. Plak één flapje met dubbelzijdig tape helemaal vast en naar binnen.


Plak en vouw nu alles zodat er een envelop ontstaat.


Laatste flap...

En voila, een pocket!

Gebruikte materialen:
Missees Primarina BASICSDCKJ06
Missees Paper Pad PPKJ03
Paper Pad Blissful PPKJ0
Blooming Die Cut Block A5STANSBLOKKJ02
Clear Stamps Basic Wishes STAMPKJ12
Envelope Punch Board
Wit Cardstock
Versafine Nocturne

Kijk op het Missees Instagram account voor een heleboel inspiratie!

Al de gebruikte materialen kun je vinden bij jouw favoriete hobbywinkel ( for all my foreign readers you can buy Missees at for example at Simon Says Stamp)

Enjoy ❤❤
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top