Mix en Match #51, Liefs

 

Yay, Mix en Match voor de 51 keer met Sandra, Ellen, Mariken en Inge. Sandra zocht deze keer de kleurtjes uit en het zijn lekker zoete en lente-achtige kleurtjes bij elkaar.


Ik maakte een kaartje met diverse stempelmerken ( oa. Hero Arts, Impresion Obsession) allemaal houten stempels gekocht bij De Posthumuswinkel in Amsterdam. ( for my foreign readers, you have to visit this amazing craft store in Amsterdam when we are all allowed to travel again that is ;-))


Ik stempelde in zwart en versamark wat ik besprenkelde met Wow! goud embossingpoeder. Alles is ingekleurd met Tombow markers en ik gebruikte veel laagjes foam tape, nietjes, een stukje garen en sequins om het kaartje wat extra bling te geven. Niet nodig maar dan toch ;-)

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers met deze kleurtjes gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar SandraEllen, en Mariken en Inge?
Fijne donderdag!
Inge

1 opmerking

Back to Top