Missees & Pets New Release & Give Away - Instahop

 

 
Hoi, gezellig dat je langskomt. Missees krijgen nieuwe vrienden @Missees.by.karinjoan nog meer schattige Missees’ Pets (huisdieren) en… MISSEES HEBBEN VERKERING! Dit vraagt om een feestje met een leuke Instagram Hop waarin wij jou graag willen laten zien wat je kunt doen met deze nieuwe lijn. Kom en bekijk de supergave projecten tijdens de hop en stop langs onze Missees design teamleden.


Ik maakte deze lieve kaart met de Missees Pets, Donut Dog. Het fijne van deze sets is dat er ook Cutting Dies bij zitten die je gebruikt om de gestempelde afdruk uit te stansen met een stansmachine ( bijvoorbeeld de Platinum 6 van Spellbinders ) Ik stempelde met Versafine zwart en kleurde met Zig Clean Color Real Brush Markers, deze zijn op waterbasis. De tekstjes komen ook van de Donut Dog set en de dik gedrukte tekst stanste ik uit. Het geheel is geplakt op een tagje die ik stanste met de Karin Joan Cutting Dies STENCILKJ01


De mooie achtergrond stanste ik met de Essentials Cutting Dies STENCILSL387 van Studio Light.


Deze serie bestaat uit drie sets, zie foto boven. Ik gebruikte de middelste set, Donut Dog.

Vanaf 2 september bij jouw favoriete hobbywinkel te koop!

Veel plezier met de Instahop en succes,

Inge

Geen opmerkingen

Back to Top