Holiday Snow Globe Card Kit Day 1

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Holiday Snow Globe Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf aanstaande dinsdag 21 september 16.00 NL tijd.

Voor vandaag maakte ik deze snow globe kaart, ik koos ervoor om geen shaker te maken zodat de kaart niet extra dik wordt maar deze gewoon plat te houden en alleen hier en daar wat op te hogen met foam tape. De schattig kleine stempeltjes van de Snow Globe Singles zijn super makkelijk te combineren met schudkaarten juist omdat ze zo fijn klein zijn ( en weinig kleurwerk wat weer tijd scheelt met het maken van kerstkaarten in bulk ;-)) De boompjes, en lichtjes heb ik gestanst met de Snow Globe Accessories Die-namics die je gratis krijgt bij My Favorite Things Stamps bij een bestelling van $ 60 of meer.


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn Insta
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top