Holiday Snow Globe Card Kit, Release Day

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Holiday Snow Globe Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf NU dus happy shopping!

Voor vandaag maakte ik twee kleine verpakkingen gemaakt met papier uit het het 6"x 6" Holly Jolly Paper Pad. Ik maakte deze doosjes al eerder een en hoe je ze maakt kun je HIER vinden. Voor elke verpakking gebruik je één vel uit het blokje. In het doosje past een klein chocolaatje of iets anders lekkers.

De lieve kleine stempels van de Snow Globe Singles passen hier onwijs leuk bij. Ik stempelde de kerstman en de pinguïn en kleurde met Copic Markers. De teksten zijn gestempeld met de Itty Bitty Holiday stempelset. 


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn  Insta.
Inge
  

Geen opmerkingen

Back to Top