Happy Ho-Ho-Holidays Card Kit Release Day

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Happy Ho-Ho-Holidays Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf NU dus happy shopping!
 
Dit kaartje is vrij simpel gehouden, clean and simple zogezegd ;-). De leuke sneeuwvlokjes achtergrond stanste ik uit het Christmas Cheer Paper Pad met de Stitched Mini Scallop Rectangle STAX Die-namics. De wolken stanste ik uit wit kaarten karton met de High Flying Die-namics. De kerstman met de twee rendieren stempelde ik met de Happy Ho-Ho-Holidays stempelset en kleurde met Copic Markers.Ze zijn uitgestanst met de bijpassende  Happy Ho-Ho-Holidays Die-namics. 


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn  Insta.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top