Have a Merry Little Christmas



Hi, het is een beetje rustig op mijn social media. Ik kom gewoon niet toe aan het creatieve op het moment. Druk met van alles en nog wat, werk, verbouwingen in huis, zwangere dochter, diverse ziekenhuisbezoeken voor mijzelf en de jongste en dan zijn er alweer weken voorbij...


De stempels van Creative Depot lagen hier al een tijdje en deze lieverds van Winterfreunde 2 heb ik ingekleurd tijdens een koffiedate met Sandra 2 weken geleden, ja daar had ik dan weer wel tijd voor hahaha. Ik kleurde met Zigs en de Zig Blenderpen, daarna knipte ik beiden uit. De tekst komt van een oudere set van The Stamp Market.


De prachtige embossinghartjes heb ik gestanst met de Geprägte Herzen van Creative Depot. Kerstkaarten heb ik in ieder geval genoeg maar ik ga nog even door voor die laatste moment ik-heb-te-kort kaartjes ;-)

Fijne zondag nog,
Inge

1 opmerking

  1. Wederom een super leuke kaart Inge. Succes met alle drukte en medische afspraken.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top