October Stay Tuned! We Have More in Store - 4 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van oktober. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 5 oktober verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Een nieuwe Outside the Box Die-namics, namelijk de Slimline Outside the Box Die-namics, iets smaller en langer als z'n standaard zusje dus.( let op deze kaart vouw je op en kun je in een Slimline envelop stoppen, een standaard envelop is voor deze kaart te klein!) Ik vulde de box met allemaal lama's van de Happy Llamadays stempelset, kijk ze eens vrolijk zijn hihi. Ik stempelde met Memento zwart op Transotype Perfect Colouring Paper en kleurde met Copic Markers. 

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

1 opmerking

  1. Je maakte weer prachtige kaarten met deze release! Ik wordt daar altijd zo hebberig van.. Dit is ook weer een topper. En ik las hieronder dat je oma gaat worden.. wat leuk! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top