October Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van oktober. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 5 oktober verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Ik maakte een kaart met de SY Selfies with Santa stempelset en koos de Santa met allemaal knuffelige diertjes om hem heen, te schattig! Ik stempelde met Memento en kleurde met Copic Markers op Transotype Perfect Colouring Paper. Onder Santa sneed ik een aantal laagjes kaarten karton en velletjes uit het nieuwe Cool Colab Paper Pad 

Ook vandaag veel previews van de überleuke Everyday Gift Box Die-namics welke zoals de naam al zegt voor elke gelegenheid te gebruiken is. Je kunt er van alles in doen, snoepjes, een gift card, kleine hand sanitizer noem het maar op. Ook nog eens heel makkelijk in elkaar te zetten trouwens! Op het doosje stanste ik met de mooie Merry Christmas Die-namics. Dit soort Dies met schaduweffect, ik ben er dol op.


Dank  je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog veel meer inspiratie zult vinden. 
Meer inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram

Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top