December, Final Countdown - 1 Day Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van december. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 14 december verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Toen ik dit meisje van de TI Friend-Chip Goals stempelset uitpakte dacht ik meteen hee leuk een meisje en een oliebol maar het is dus een chocolate chip cookie hahaha. Ik heb er toch een oliebol van gemaakt en vandaar ook de tekst Happy New Year erbij. Ze is gekleurd met Copic Markers. De lay out maakte ik met de nieuwe Mini Slimline Double Stitched Rectangle STAX Die-namics. Die zoals je ziet ook heel goed werkt op een een standaard formaat kaart.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top