December MFT and Friends

 

Hoi en goedemiddag! Vanaf nu staan álle nieuwe producten van de release van december live in de webshop van My Favorite Things Stamps. Happy Shopping!

Ik stempelde met de PI What's Poppin'? Een perfecte stempelset om bijvoorbeeld bioscoop kaartjes mee te geven. Ik stempelde met Memento zwart op Transotype Perfect Colouring Paper en kleurde met Copic Markers. Daarna stanste ik haar uit met de bijpassende PI What's Poppin'? Die-namics. Voor de lay out sneed ik diverse lagen papier uit het Cool Collap Paper Pad en Sno Cone kaarten karton. De tekst is gestempeld met Versamark op zwart kaarten karton en geembost met wit embossingpoeder

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things tenzij apart gemeld.

Stamps: PI What's Poppin'?
Die-namics: PI What's Poppin'? Polaroid Shaker Frame, Friends Forever Circle Frame Die-namics
Patterned Paper: Cool Collab
MFT Card Stock/Specialty Papers: Smooth White, Sno Cone, Black Licorice
Supplies/ToolsFoam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape

Anders:  wit garen, white embossingpowder, heat tool, Spellbinders Platinum 6, staples, copic markers, memento zwart, Versamark, 

Veel meer inspiratie en superleuke tutorials vind je ook op het You Tube kanaal van MFT

Hele fijne dinsdag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top