Gefeliciteerd Doe@Ding!

 


Hieperdepiep Hoera, vandaag is mijn favoriete hobbywinkel Doe@Ding jarig. En wat is feestelijker dan om verrast te worden met kaartjes! Ik maakte deze speciaal voor deze gelegenheid. De kleurtjes van het logo van Doe@Ding zijn zwart, roze en een wit/zwart streepje. Dus dat verwerkte ik in de kaart, custom made zogezegd ;-)


De onwijs leuke beren komen van Creative Depot, de beer met snor is gestempeld met Versafine Nocturne en losjes gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers.

Op de voorkant is een extra panel geplakt waarin een tag kan worden gedaan. Hierop stempelde ik de andere beer van de set met Lawn Fawn inkt.

Stamps: MFT Anything-but-Basic Birthday Wishes, Itty Bitty Love, Creative Depot Partybären
Dies: MFT Diagonal Stitched Square STAX ( retired) and Studiolight STENCILSL315, STENCILSL360
Patterned Paper: MFT Black and White Stripes
Ink: Lawn Fawn Ballet Slippers, Versafine Nocturne
Other: Scissors, staples, twine black and white, Spellbinders Platinum 6, Misti, Foam Tape, Scor Tape

Fijn dag!
Inge

1 opmerking

  1. Superleuk deze felicitatie-kaart voor Doe@ding. Op maat gemaakt in demooie kleuren. Hopelijk kunnen ze weer snel open, echt snuffelen blijft toch het leukst vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top