It's MFT Stamps January Release Day!

 

Hoi en goedemiddag! Vanaf nu staan álle nieuwe producten van de release van januari live in de webshop van My Favorite Things Stamps. Happy Shopping!


Op dag 1 van de release maakte ik al een kaartje met één van de schattige poesjes van de Begging to See You Soon stempelset. Vandaag stempelde ik met één van de hondjes. De lay out is net even anders als de kaart met het poesje mede door het stoere lettertype van tekst van de de Straight from the Heart stempelset. Het kleine tekstje stempelde ik met de Itty Bitty Love stempelset. Houd je van kleine tekstjes ( me!) dan is de Itty Bitty lijn een geweldige aanvulling op je collectie tekst stempelsets.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
Stamps: Begging to See You Soon, Itty Bitty Love, Straight from the Heart
Die-namics: Begging to See You Soon,  Do-It-All Gift Tag Die-namics
Patterned Paper: Sweet Plaid
MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White, Princess Pink, Cotton Candy
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape

Anders: wit garen, nietjes, Spellbinders Platinum 6, donkergrijs garen

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

►For even more ideas and inspiration, please visit the 
My Favorite Things YouTube channel.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top