MFT Tweet Greetings Card Kit Day 1

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Tweet Greetings Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf aanstaande dinsdag 22 februari 16.00 NL tijd.


Van vogeltjes- en vogelhuisjes Dies kun je eigenlijk nooit genoeg hebben. Ze zijn dan ook voor zoveel gelegenheden te gebruiken. Ik maakte hier een ik denk aan jou kaartje van en gebruikte hiervoor diverse elementjes uit de Card Kit plus als toevoeging de Heartfelt Fence Die-namics en de Trendy Tag Die-namics. 

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
Stamps: Tweet Greetings
Die-namics: Home Tweet Home, Heartfelt Fence, Birds of a Feather, Trendy Tag, Cloud Trio
Patterned Paper: Happy Patterns Paper Pad
MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White,  Sour Apple, Black Licorice, Princess Pink
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen,  Spellbinders Platinum 6, wit garen, grijs garen, wit embossingpoeder, heat tool, Crystal Ninja Tanto ( voor het oppakken van kleine onderdelen)


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn Insta
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top