MFT Tweet Greetings Release Day

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Tweet Greetings Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf aanstaande dinsdag 22 februari 16.00 NL tijd.


Voor het tweede kaartje wat ik maakte met producten uit de Card Kit creëerde  ik dit Just a Note kaartje. De vogeltjes hebben weer wiebeloogjes gekregen want dat geeft vaak net een grappig extraatje aan een kaart. De Beautiful Branch Die-namics is een mooie aanvulling op de Card Kit en krijg je gratis als je voor $60 of meer besteld bij My Favorite Things Stamps.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
Stamps: Tweet Greetings
Die-namics: Home Tweet Home, Birds of a Feather, Beautiful Branch, Stitched Mini Scallop Rectangle STAX
Patterned Paper: Happy Patterns Paper Pad
MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White, Princess Pink, Sour Apple
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen,  Spellbinders Platinum 6, wit garen, roze garen,  Crystal Ninja Tanto ( voor het oppakken van kleine onderdelen)


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
►For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTube channel.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn Insta
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top