It's MFT Stamps June Release Day!

 

Hoi en goedemiddag! Vanaf nu staan álle nieuwe producten van de release van juni live in de webshop van My Favorite Things Stamps. Happy Shopping!

De Fairy Best Friends stempelset is zo'n lief en mooi gedetailleerd setje. Ik maakte er dit kaartje mee, speciaal voor een lieve vriendin. De Fairy's en bloemen stempelde ik op watercolor paper en ik kleurde met Tombow Dual Brush Markers en de Zig blenderpen. De lay out is opgebouwd uit cirkels die ik heb geblend met Distress Oxide en daarna bespetterde met waterdruppels. Achter de cirkels stanste ik nog een tag uit met het grappige bloemetjes detail waar het touwtje doorheen gaat.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White, Black Licorice
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit en grijs garen, Spellbinders Platinum 6, Versafine zwart, Tombow Dual Brush Markers, watercolor paper

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

►For even more ideas and inspiration, please visit the 
My Favorite Things YouTube channel.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top