Made in Holland

 



Onwijs trots dat ik ben gevraagd om een samenwerking aan te gaan met De Posthumuswinkel! De stempelwinkel waar ik ooit mijn eerst stempel kocht en ik denk velen van jullie. De "Holland" voorbeeldkaarten die ik hier laat zien kun je allemaal terugvinden op de FB pagina van De Posthumuswinkel met daarbij vermelding van de stempels en andere materialen die zijn gebruikt. (Superspannend vond ik het om gefilmd te worden) Hoop dat jullie het filmpje ( link hier ) wat gemaakt is door Nathalie leuk én natuurlijk inspirerend vinden.

Stempels: PW koe, PW kader 1 en 2, Stippen, PW grachtenhuisjes groot, PW made in Holland, PW Molen, Impression Obsession Circle Dangle, Magenta tulpen kader
Wow Embossingpoeder Gold rich
Versafine Clair Onyx Black



Stempels: PW tulp, PW postzegel Holland, A tiny bit of Love, PW kader 1 en 2, Impression Obession Holstein, Impression Obsessio French Word Background, Stippen
Wow Embossingpoeder Gold rich
Versafine Clair Onyx Black



Stempels: PW postzegel Holland, PW kader 1 en 2, Stippen, PW Lantaarn, Impression Obsession honeybee, PW grachtenhuisjes groot
Wow Embossing poeder Gold rich
Versafine Clair Onyx Black

Tombow Dual Brush Markers

Alle materialen die ik hierboven heb genoemd vind je in de Posthumus winkel
Tot gauw!
Inge

2 opmerkingen

Back to Top