MFT Christmas Cash Card Kit, Day 2

 


Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Christmas Cash Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf aanstaande dinsdag 29 november 16.00 NL tijd. 

De Christmas Card Kit bevat de volgende producten de Christmas Cash Stamp Set, Price Tag Stamp Set, Money Card Die-namics, Christmas Complements Die-namics, Feelin' Festive Paper Pad, Lip Balm Pouches, Card Stock in diverse bijpassende kleuren.


Deze Card Kit is weer zoooo leuk en met ongelofelijk veel mogelijkheden! Ik maakte een basiskaart met de Money Card Die-namics, deze bevat allerlei elementjes om uit te stansen en je kaart te versieren. Ik stempelde met de Birthday Cash stempelset ( deze set zit niet in de Card Kit maar is wel apart te bestellen ) De feestelijke papiertjes haalde ik uit het Party Time Paper Pad. In de Lip Balm Pouch zit nu geld maar zoals de naam al zegt kun je ook een lipbalm in de pocket stoppen met een andere toepasselijke tekst.


MFT Stamps: Birthday Cash, Price Tag
MFT Die-namics: Money Card
MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White
MFT Patterned Paper: Party Time
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape, Lip Balm Pouches
Anders: wit garen, lint, Spellbinders Platinum 6

Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn Insta
Inge
Back to Top