December Stay Tuned! We Have More in Store - 4 Days Until the New Release

 


Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van december. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 8 november verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 13 december 16.00 (NL tijd)


Serieus, de A very Big Hi Die-namics moet je gewoon hebben! Hi is zo'n goede tekst om op zoveel kaartjes te gebruiken. Ik blende hier eerst een velletje wit kaarten karton met drie verschillende kleuren Distress Oxide Inks en spetterde hier wat water en witte verf overheen. Daarna stanste ik de Hi uit. De prachtige bloemetjes en blaadjes, ja ook een must have! heb ik gestanst uit verschillende kleuren kaarten karton. Ik hou ervan dat deze bloemetjes een schattige klein formaat hebben. De tekst from my heart... heb ik gestempeld met de grappige Hand Stamped Original stempelset.

Alle producten die zijn gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.

Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen, Spellbinders Platinum 6, Versafine zwart, Distress Oxide Inks

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Back to Top