December Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

 


Hi en gezellig dat je langskomt bij alweer de laatste release countdown van het jaar, we gaan nu aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van december. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 13 december verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)


Daar is hij dan, de laatste release van het jaar! En wat een release gaat dit zijn, wauw jullie zullen hier absoluut veel favorieten en must haves tussen gaan vinden. Ik stempelde voor deze kaart de ondergrond met Festive Fireworks die je uiteraard niet alleen voor nieuwjaarskaarten hoeft te gebruiken maar elke feestelijke gelegenheid kan wel wat ( onschuldig en geluidloos ;-)) vuurwerk gebruiken toch? De tekst A toast... komt van de Champagne Sentiments stempelset. De mooie cijfers heb ik gestanst met de Outline Numbers Die-namics en de banner met de It's A Banner Day stempelset.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
MFT Paper Pad: Poppin Polka Dots
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen, Spellbinders Platinum 6, niettang, Versafine zwart, Distress Oxide Inks

Dank  je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog veel meer inspiratie zult vinden. 
Meer inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.
Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen,
Inge
Back to Top