Stamping Bella Sunday, Fay Loves Fall

 


Goedemorgen! Vanaf deze week een nieuw rubriekje op mijn blog (die ik al veel te lang heb verwaarloosd)  Stamping Bella Sunday, elke zondag een kaart gemaakt met een Stamping Bella stempelsetje. Ik heb zoveel stempels in mijn collectie maar deze stempels hebben een extra plekje in mijn hart. Ze zijn mooi, grappig én op rubber, dat vind ik echt een voordeel tegenover de toch wat meer vergankelijke clear stempels. Uitzonderingen daargelaten uiteraard want er zijn companies die photopolymer gebruiken die blijven zéker langer mooi als de acryl stempels.


Ik denk dat we allemaal wel stempels hebben die al lang in een kast liggen maar nog steeds superleuk zijn om te gebruiken. Voor mij is dit een stimulans om deze stempels van Stamping Bella weer te pakken. Wellicht krijg jij ook inspiratie om eens door je oude collectie te spitten en te zoeken.


Ik start met de Tiny Townie Fay Loves Fall stempelset, een set met het meisje en een tekst stempel ( deze heb ik hier niet gebruikt) Ze is gestempeld op Florence Watercolor Paper, Smooth White 200 g met Versafine Nocturne. Daarna kleurde ik haar met Zig Clean Color Real Brush Markers in herfsttintjes. Voor de achtergrond sneed ik 49and Market Vintage Artistry Everywhere in verschillende formaten om laagjes te creëren. De tekst is van Spellbinders evenals de Postage Edge Rectangles Die set die ik gebruikte voor het leuke postzegelrandje op de achtergrond.


Dank je wel voor het langskomen en een hele fijne zondag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top