Stamping Bella Sunday, Skylar Loves To Skate

 


Hoi, leuk dat je langs komt. Voor deze zondag heb ik een winters kaartje gemaakt met Stamping Bella's Tiny Townie Skylar love to Skate. Een winters plaatje en natuurlijk ook leuk om voor een kerst kaartje te gebruiken. Ik kleurde haar dan ook in traditionele kerstkleurtjes met de Zig Clean Color Real Brushes op watercolor paper. Voor de lay out gebruikte ik het supermooie papier van 49and Market "Christmas Spectacular" in combinatie met de Elizabeth Craft Design Postage Stamps Die set en echte postzegels die ik heb gekregen🖤


Op de Facebook pagina Stamping Bella Sistah Hood loopt op het moment een challenge om een kerstkaartje te maken in het thema Christmas is Coming en ik doe hier dan ook graag aan mee.


En zo langzamerhand komen we steeds dichter bij de feestmaand en mogen er nog een heeeeleboel kerst kaarten gemaakt worden. 

Fijne zondag!
Inge

Back to Top