Altenew, Aloha

 



Hallo, gezellig dat je langskomt. Een paar weken geleden kreeg ik een berichtje of ik guest designer guest wilde zijn voor Altenew, hoe gaaf! Altenew is helemaal all round voor kaartenmaaksters zo veel prachtig producten van stempelsets, tot stencil, alcoholmarkers, diverse kits... te veel om op te noemen. Neem maar eens een kijkje op hun website



Voor deze kaart stempelde ik met de Exotic Plumerias een prachtige set met bloemen en bijpassende teksten. 

Als eerste stempelde ik op de basiskaart met Versamark een achtergrond met de Watercolor Frames stempelset en goud embossingpoeder daarna verhitte ik met een heattool. Het Deco Elements Frame is op apart papier gestempeld en uitgestanst met de bijpassende Deco Elements Die en is daarna rechtstreeks op de kaart geplakt.


De bloemen uit Exotic Plumeria stempelset zijn gestempeld op watercolor paper met Versamark en met goudkleurig embossingpoeder geeembost. Daarna zijn ze ingekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en uitgestanst met de bijpassende Exotic Plumeria Die set. Ze zijn met foam tape op de kaart geplakt evenals de tekst die apart is gestempeld en uitgestanst.


Op mijn instagram account heb ik een giveaway dus wil je kans maken op een gift card van $ 25 te besteden bij Altenew , klik dan even door https://www.instagram.com/inge.groot/


Products used:
Exotic Plumerias stampset
Exotic Plumerias Die set
Deco Elements stamp and Die set
Watercolor Frames stampset
Inkspray Pure White ( voor de spetters op de bloemen)

Groetjes,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top