Altenew, If Life Gives you Lemons...

 


Hallo, gezellig dat je langskomt. Een paar weken geleden kreeg ik een berichtje of ik wilde guest designen voor Altenew, hoe gaaf! Altenew is helemaal all round voor kaartenmaaksters zo veel prachtig producten van stempelset, tot stencil, alcoholmarkers, diverse kits... te veel om op te noemen. Neem maar eens een kijkje op hun website



Ik kreeg een mooi pakket met oa. diverse stempelsets. Mijn eerste kaart maakte ik met de Zesty Life stempelset, citroentjes zijn misschien zomers maar voor mij kunnen ze het hele jaar hahaha. Als eerste stempelde ik op de basiskaart met Versamark een achtergrond met de Watercolor Frames stempelset en goud embossingpoeder daarna verhitte ik met een heattool. Het Deco Elements Frame is op apart papier gestempeld en uitgestanst met de bijpassende Deco Elements Die en is daarna rechtstreeks op de kaart geplakt.


De citroentjes uit de Zesty Life stempelset zijn gestempeld op watercolor paper met Versamark en met goudkleurig embossingpoeder geeembost. Daarna zijn ze ingekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en uitgestanst met de bijpassende Zesty Life Die set. Ze zijn met foam tape op de kaart geplakt evenals de tekst die apart is gestempeld en uitgestanst.


Gebruikte materialen:
Zesty Life stampset
Zesty Life Die set
Deco Elements stamp and Die set
Watercolor Frames stampset
Ink Spray Pure White ( voor de spettertjes op de citroenen en blaadjes)


Groetjes,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top